Onze nieuwste folder

Een nieuwe folder met nieuwe aanbiedingen.

Deze folder is geldig van 10 apr. 2017 t/m 31 dec. 2017.

  • Je tuin,

    daar word je blij van!

Defecten Inlite verlichting

Onderstaand schema helpt bij het signaleren van de mogelijke oorzaak van een defect en het oplossen hiervan. Voor een toelichting beweeg je je muis over de desbetreffende stap in het schema. 

Defect melden
Is het defect niet zelf op te lossen, meld dan de klacht aan de dealer. Zorg hierbij voor een duidelijke omschrijving van de klacht en pak het artikel nog niet in. Samen met de dealer en onze Backoffice zal worden vastgesteld of er een oplossing voorhanden is. Soms kunnen er spare parts zoals een nieuwe Easy-Lock, een voetje of een glaasje opgestuurd worden waarmee het probleem verholpen is. Is dit niet het geval dan zal de dealer het artikel opsturen naar in-lite.

Afhandeling defect
Bij de afhandeling van defecten dient er rekening te worden gehouden met een doorlooptijd van ca. 2 weken. Onze technische dienst beoordeelt de klacht en bekijkt of het artikel gerepareerd of vervangen dient te worden. Tenslotte ontvangt de dealer het artikel samen met een beoordelingsformulier retour. Hierop staat aangegeven hoe het defect door onze technische dienst is beoordeeld en opgelost.

Bekijk meer productgroepen in de categorie Tuinverlichting